Rukoukseni tänä aamuna.

Isä, avaa silmäni näkemään toiset ihmiset . Anna minulle rakkautta niin paljon, että voisin tehdä heidän hetkestään, elämästään, helpompaa vain katsomalla heihin lämpimästi ja välittäen.

Isä, opeta minua unohtamaan itseni ja omat odotukseni. Että en niin paljoa etsisi omaa hyvääni, vaan osaisin laittaa toisen ihmisen tarpeet omien suunnitelmieni edelle.

Tämä on niin vaikeata, että itse en siihen pysty. Mutta tiedän, että sinä saat sen aikaan. Teet sen vain murskaten ja pienentäen minut. Olen varma, että se tekee minulle kipeätä, mutta haluan alistua tähän työhösi. Sillä eihän minulla ole mitään hätää. Sinä tahdot minullekin vain parasta. Et varmastikaan tahtoisi satuttaa, mutta tässä ei aina ole muuta tietä. Ja kun sinä, Isäni, olet työssösi, olen varma, että mikään ei voi mennä pilalle. Sinun työvälineesi ovat ainutlaatuisen laadukkaat ja hellävaraiset.

Avaa silmäni, että näkisin toiset ihmiset sinun silmilläsi, sinun rakkauden silmilläsi. Sinähän katsot minuunkin juuri näin.


Amen